Ada yang dapat kecil nilainya, dan ada yang dapat besar nilainya…kenapa?
Ok, saya akan terangkan bagaimana dan apakah bonus-bonus di Vemma.
Di Vemma mengandungi 10 bonus Vemma + 3 bonus di Vemmabuilder (seperti bonus vemmabuilder saya di atas),
Total = 13 Bonus Vemma & Vemmabuilder
Tetapi pada kali ini saya akan terangkan hanya 2 bonus sahaja dulu.
Saya tidak akan menceritakan semuanya kerana anda pening pula nanti.
Bonus-bonus di Vemma ni semua sangat lumayan dan besar-besar belaka.
Jika nak tau bonus-bonus besar yang lain, kenalah upgrade paid member dulu ya...
Ok.
Mari kita berkenalan dengan dua bonus utama di Vemma:
1. Fast Start Bonus
2. Cycle Bonus
==============
1. Fast Start Bonus
==============
Bonus ini bolehlah di katakan sebagai bonus kerana anda telah
mengembangkan perniagaan Vemma. Lebih mudah lagi ianya di namakan
sebagai bonus tajaan.
Situasi pertama:
“Anda pergi ke kedai kereta bersama kawan anda kerana
kawan anda ingin membeli kereta. Anda berjumpa sales manager di situ
dan recommendkan kawan anda kereta di situ, anda akan
di berikan komisyen kerana tolong recommendkan”.
Situasi kedua:
“Mak saudara saya ada membuka Chalet di Pulau Perhentian.
Saya telah membawa 10 orang kawan saya untuk menginap dan
mereka semua mengambil Pakej 3 hari 2 malam yang berharga RM300.
Saya menerima komisyen 20% dari Mak Saudara saya bagi setiap
seorang pelawat itu kerana tolong recommendkan”.
Sama juga dengan Vemma, jika anda mempromosikan Vemma kepada
orang lain dan orang lain menyertainya, anda akan di bayar berdasarkan
Pakej Produk yang di ambil oleh “downline” anda.

Di Vemma kita ada 4 pakej Produk:

Kita mendapat bonus tajaan bergantung kepada Pakej mana yang kita ambil
dan Pakej mana yang downline kita ambil.
Katakan;
# U mengambil Single pack, A mengambil Single pack, U akan dapat RM38
# U mengambil Single pack, A mengambil Double pack, U akan dapat RM76
# U mengambil Double pack, A mengambil Single pack, U akan dapat RM38
# U mengambil Single pack, A mengambil Silver pack, U akan dapat bonus RM456
# U mengambil Silver pack, A mengambil Ultimate pack, U akan dapat bonus RM950
dan begitulah seterusnya…saya rasa anda faham.
TETAPI ADA YANG LEBIH BEST JIKA:
U mengambil Ultimate pack, A juga mengambil Ultimate pack, U akan dapat bonus RM1,520.
(Besar tu 42% dari harga Pakej produk). Jadi ambillah Ultimate ya jika mahu bonus besar.
=============
2. Cycle Bonus
=============
Cycle bonus di kira berdasarkan point yang di kenali sebagai CV (Cycle Volume).
“Anda pergi ke Shell atau Petronas dan tunjukkan kad Real Rewards,
anda akan dapat point. Point ini boleh di redeem dengan barang2 seperti
payung, peti sejuk, TV dan sebagainya”.
Sama juga konsepnya di Vemma. Anda akan mendapat point jika
membeli Pakej produk Vemma. Malah anda juga dapat point jika
orang yang anda perkenalkan turut membeli Pakej produk Vemma.
Bayangkan jika anda ke stesen minyak, anda bawa 4 orang di dalam
kereta tetapi hanya anda seorang sahaja yang dapat point.
Dan YANG PALING BEST, point CV di Vemma akan di redeem sebagai
duit yg akan dibayar terus ke akaun bank anda pada setiap minggu.
Cuba fikirkan, anda suka di redeem sebagai DUIT atau PAYUNG?

Untuk membolehkan anda me”redeem” bonus CV (cycle bonus) anda,
anda perlu cukupkan point CV di kedua-dua belah kaki dengan nisbah;
1 cycle bonus = 180 CV di kaki 1 + 360 CV di kaki 2
Atau
1 cycle bonus = 360 CV di kaki 1 + 180 CV di kaki 2

======================================
1 Cycle bonus = USD30.33 / RM114
======================================
Bagaimana kita boleh mendapat CV?
Seperti yang saya tulis di atas, ianya adalah melalui pembelian
Pakej produk samada diri sendiri atau downline kita.
Setiap pakej produk memberikan CV yang berbeza. Lihat jadual produk.
YANG PALING BEST di dalam Vemma, kita boleh mendapat
limpahan CV dan limpahan downline daripada Upline.
Upline pun tolong beri free downline untuk anda dapat bonus!!
CV di kaki 1 yang diberi oleh Upline anda akan terus meningkat dan
meningkat walaupun kita masih belum ada Paid Member direct line lagi.
Ini baru dua (2) BONUS di Vemma, saya belum cerita lagi
BONUS-BONUS LAIN YANG LAGI BESAR DAN LUMAYAN….
Best kan Vemma ni?
SO…Apa tunggu lagi..?
Upgrade lah ke Paid Member Sekarang!